cahillesohbetikestim Alpraslan’ımız geliyorrrrrr çok şükür bugün öğrendik cinsiyetimizi doktorumuz net oğlan değişmez bir daha hazırlıklarınıza başlayabilirsiniz dedi 👶🥰🥳❤
Meryembzdmr cahillesohbetikestim kaç haftalıkkdn öğrendiniz peki ? Benim de ikinci gebeliğim şu An . 11+4 gün benim . Bir hafta sonra girsem belli olur mu acaba? İlk oğlumda 13 haftalıkkdn belli olmuştı ama
ElifB08 cahillesohbetikestim çok aminnn bütün annelerimiz inşallah sağlıkla sıhhatle dünyaya getirsinler hepimiz 🙏🏻🤰🏻
cahillesohbetikestim Meryembzdmr 11 haftalıkken gittiğimizde doktorumuz bir şey dememişti 13+4 üz şuan bugün kesin ve net değişmez dedi doktorumuz hatta ben değişmez dimi dediğim de pipisi düşmez artık merak etme dedi doktorumuz 😁
teletabi cahillesohbetikestim benimde bir oğlum var 1 yaşına giricek kız hissetmiştim erkek oldu😂şimdi tekrar hamileyim 8 haftalık bunuda erkek hissediyorum nasip bakalım🤲🏻
MinikMucizem23 cahillesohbetikestim Sağlıkla gelsin 🙏 Ben 17. Hafta da zor öğrenmiştim pozisyon değiştire değiştire 😅 göstermedi bizim minik çok şükür 37. Haftaya geldik sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🌺
cahillesohbetikestim MinikMucizem23 iki hafta önce arkası dönüktü hiç bakmamıştı bize gitmeden çikolata yedim belki onun faydası olmuştur bir de oturup konuştum oğlumla göster kendini bak kıyıya köşeye kaçma diye 😁🦁👶❤🤲
Gamzeee__ cahillesohbetikestim kesinlikle çikolata 🍫 🤣kontrol öncesi yenmesi lazim kıpır kıpır kiprasiyor🤣
cahillesohbetikestim Bir_abla verdi resim ama çok belli değil resmimiz de sizi hatırladım cinsiyetini sorduğumda erkek demiştiniz 😊👶❤