hvvcngr Ben 19 haftalık hamileyim sağlık ocağında bugün bebeğin kalp atışlarını yaklaşık 1 dk dinlediler bu zararlı mı acaba :(
deletedmom351 hvvcngr Merak etme ultrasonda daha uzun bakılıyor ayrıca 1 dk sadece bir şey olmaz inşallah
Gulkar hvvcngr niye zararlı olsun ki ne guzel dinlemişler iste😊hatta canın istedikçe bile gidip dinleyebilirsin
YagizAsyaMom hvvcngr bir zararı olmaz sadece kalp atışı değil bütün ultrason ile 15 20 dakika muayne ediyor doktorum eğer öyle olsaydı doktora ler kontrol etmezdi değil mi 😊yüreğini rahat tut
Duyguynrky hvvcngr ultrason ve doopler cihaz sanıldığı kadar zararlı değil korkma canım sağlık ocağında ki hoparlör gibi düşün sesi mikrofonla dışarı veriyor. Radyasyon telefondan daha az verir
Mervezngn Bende tetanoz aşısı icin gittim tansiyon ölçtü kalp atışına baktı bi sürü soru sordu filan korkulucak bişey yokki normal muayene hatta detaylı daha uzun sürüyo