Cerenmete_ 24 haftada benim de rahim ağzı kısalığı 12mme düşmüştü acil serklaj oldum, o gün bana hemen iki doz vurdular. İyiki vurdular o ilaç bebek için çok iyi, ikizimde de rahim ağzı kısalığı vardı onada benden daha fazla vurdular bebeği 32de doğdu hiç solunum sıkıntısı çekmedi 2 hafta kaldı çıktı şükür.. Benim de tek dileğim 36ya kadar durması. Küveze girmesin dayanamam 😢😢