200 mglik olanından , günde 3 doz ağızdan alıyorum 600 mg yani toplam.
Her hangi bi yan etkisini yaşamadım , yan etki yaşayan çok oluyormuş bünyeden bünyeye değişiyor demekki 12 haftalık hamileyim 7.haftamdan beri kullaniyorum.
Düsük riskim vardı doktorum o yüzden verdi kullanmayada devam ediyorum.