Sinem35 Tugbatatli ben de bucadayım egepole gidiyorum Dr. Dilek alihanoğlu gayet memnunum çok ilgili alakalı Güler yüzlü bir doktor
Huris Haticerol canım bende bucada muayene oluyorum memnunum doğumum da orda olacak nasipse neden memnun değilsin acaba doğumdan
Tugbatatli Sinem35 bende ona gidiyordum ama dogum çok pahalı orda çok kısa bakıyor detay vermiyor oyuzden hiç hoşuma gıtmedi malsf
Haticerol Eltim 3 ay önce doğum yapdi hiç memnun değildi ve çok rahatszlik çekip ege üniversitesine gonderildi.ama kontrolleri güzeldi