Kızlar bebeğim önceki haftalarda gelişimi gayet iyiydi . Kilosu başı bir hafta önden gidyordu. Ama güzel ilerliyor diye sorun yoktu. 36 haftalık hamileyim ve çocuğun kafası 38 hafta göründü. Böyle giderse normal doğum yapamazmışım. Sağlık açısından sıkıntı yok sadece bebeğim koca kafalı olcak. Ama normal doğum istiyordum böyle olup normal doğuran var mı