Orsta Kizlar daha 9 haftalik hamileyim ama , bebege bisy olur mu acaba korkusuyla sola yatiyorum ve sol tarafim agrio artik. Sirt ustu , yuz ustu yattigimda bi sorun olur mu sizce simdilik, sizler nasil yatiyorsunuz veya doktoruna danisan oldu mu
asyaebrar Orsta benim doktorum 20. haftama kadar istediğim gibi yatmamı 20 den sonra istesem de yatamayacağımı söylemişti :)
Sevilss Orsta sağa sola yaymak çok önemli değilmiş bu gün okudum sürekli bir tarafada yatmak sağlıksız diyordu doktor sadece ileri ki günlerde bebek büyünce sırt üstü yatamıyorsunuz o kadar. Yazıda zaten bebek rahatsız olsa sağa da solada yatsanız belli eder diyor rahatsız olduğunu. Zaten sıcaktan da yatılmıyor tek derdim sağa sola yaymak değil valla abuk saatlerde uyanıyorum 4 de kalktım mesela bu gün daha nefes sorunu yaşıycan büyüdükçe bebek 😰
lunam Orsta bugün bunla ilgili bir doktorun paylaşımına denk geldim. 20.haftaya kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz diyordu. 20.haftadan sonra sağ ya da sol tarafa yatabilirsiniz, illa sol tarafınıza yatmanıza gerek yok diyordu. Sola yatılması gerektiği yanlış bilgi anlayacağın, sağa da yatsan sola da yatsan bebeğe zaten kan gidiyor.
mineirem Orsta 17 haftalığım geçen haftaya kadar yüz üstü bile yattım rahatsız olmadığın şekilde yatabilirsin
Leylaakcay @Orsta o haftalar sırt üstü yatıyordum Bi sıkıntı olmadı çok şükür şimdi de sağ sol yatmaya gayret gösteriyorum 29+6 🙈🌺
Meduygu En başından beri sola alıştırmaya çalıştım kendimi işe de yaradı sol taraftan başka bi yere dönemiyorum zaten artık :)
gbyalcin Orsta normalde hep sağ tarafıma uyurum. O yüzden kendimi alıştırayım diye hamileliğimi öğrendiğimden beri sol tarafa yatıyorum ama gece her şekle giriyorum 😅 o da uyuyabilirsem
Nuray-5886 Tatlım şimdi istediğin gbi yat zaman çok hızlı geçiyor çünkü 35 haftalık oldum sağdan sola dönerken bile canım yanıyor 😵💫