Gunes_84 öncelikle geçmiş olsun .aynı şeyi yaşadım fil ayağı gibiydi ayaklarım çok korkmuştum ve dr um geçecek dedikce benim geçmiyordu. Tuzu sakın tüketme bol su iç evin icinde yuru hareket et kendini yorma tabiki ve ayaklarını yukarı kaldir(ben ayakalrimi yukarı kaldiryrdum ama oturur vaziyette) bu yanlış olan.normal uzan sırt üstü ayakların yukarda dursun zamanla iner ve fark edersin ;)