Merhabalar :)
Doktorum 2′li Tarama ve Fetal Dna için bilgiler verdi.. Gün aldık 2′li tarama için..
2′li tarama testinin önemini ama her zaman doğru çıkmadığını söyledi.. 2′li tarama testinde bir risk bulur ise Amniyo sentez 3′lü ve 4′lü test yapılıyormuş. Bir de Fetal Dna var, ücret olarak elbette 2′liye göre yüksek.. Fakat bilgim doğrultusunda da doğruluk payı epey yüksek.. Biz çok arada kaldık.. Randevu günü ya direk Fetal Dna ya da 2′li Tarama yaptıracağız. Sizlerin fikri nedir nasıl bir yol izlediniz?