Aleynaa1 nasipse Ekim ortasında doğacak bebişim 0-3 aylık olarak 4 tane alt üst takım, 2 tane tulum, biri 5li biri 10lu 2 tane hastane çıkışı, 2şer tane iç dış zarf yaka zıbın, 4 tane normal çıtçıtlı zıbın (2si uzun kollu) aldım.
3-6 aylık olarak 4 tane alt üst takım, 3 tane tulum, 4 tane zıbın aldım. Ayrıyeten aldığım takımların bazılarının içlerinde de zıbınları mevcut. Ayrıyeten 2 tane 0-3 aylık yelek ördürdüm bir tane de penye yelek aldım ve 2 tanede 3-6 aylık yelek ördürdüm ve 1 tane de penye yelek aldım 3 müslin örtü 2 penye battaniye bir pofuduk battaniye 1 de nohut battaniye aldım 0-3 ve 3-6 aylık 5 er çift çorap aldım 3 tane patik ördürdüm 2 nevresim takımı 2 lastikli çarşaf 1 pike takımı 1 elyaf 1 yün 1 pamuk yorgan (yorganlar hep hediye 😂 yoksa bn bu kdr almazdım 😂) giyim dışında emzik biberon burun aspiratörü ateş ölçer tırnak makası banyo küvet seti banyo süngeri havlusu pamuk pazen ağız ve ter bezi eldiven bere salya önlüğü göğüs pompası aldık emzik askısı diş kaşıyıcısı beşik dönencesi vs ben kendim yaptım makromeden alınacak pişik kremi bezi ıslak medili vs kaldı