Annecikcik Kızlar benden biyopsi alındı fakat e nabıza girdigimde sonuc ektedir, dis laboratuvar yaziyor ve sonuç gozükmüyor, indirilmiyor da. Diğer biyopsi de sonuç belge yazıyor o da gozükmüyor indirilmiyor? Neden olduğunu bilen var mı?