Samurtugba Doktor suyun sınırda dedi yani cokmus suyu fazla olan varmi bi zararı varmi size başka doktorlarınız ne dedi ne önerdi?
hellobaby0 Samurtugba bana da öyle dedi açlık tokluk şeker verdim idrar kültürü verdim sonuç bekliyorum özel de devlette su fazla sınırda dediler su fazlalığı şekerden olur dediler şeker yüklemesi yaptırdım çıkmadı dedim belki ilerleyen zaman da olmuş olabilir dediler tekrardan yükleme yapamadılar haftası geçtiği için bebeğe zarar olur diye kan sonucuna göre şeker var ya da yok çıkacak
Sunay10 Samurtugba benimde az fazla canım karpuz şeftali yeme. Yedi meğer onlar çok su yapıyormuş şekerim normal çıktı çünkü bol su içiyorum
Samurtugba hellobaby0 benden idrar kan aldi benim yapabileceğim bisey varmi dedim yok dedi ama öyle neyden olur dedim şekerden demedi ne yapmam gerek dedim takip edilceksin dedi belki bidaha geldiğinde normal çıkacak dedi yolladı
Meduygu Şeker ve hamur işini kes demişti gerçi öyle çok yediğim de söylenemez ama .. meyve yiyorum gündüz ara öğünlerde yoğurt ile karıştırıp artma olmadı hiç hep aynı çıktı bu arada şekerim normal öyle bir sorunum da olmadı
Samurtugba Meduygu bana sadeve kontrol edilmesi gerek belki bidaha geldiğinde normal cikar dedi hiç bsy demedi baska
Meduygu Samurtugba benim de her kontrol de ölçüyor hep . Ama değişik bi durum yaşamadık çok şükür inşallah sizde de bi sorun sıkıntı olmaz sağ salim alırsınız kucağınıza