Kızlar merhaba yıllar önce dirseğimde bir şişlik vardı göründüm doktora önemli birşey değil dedi geçen ay covitten sonra daha fazla şişti bugün doktora göründüm yağ bezesi dedi ultrasonda çekildi kısa bir işlemle alırız dedi de sonrası korkutuyor beni tehlikeli mi bu yağ bezeleri yaşayan aldıran var mı acaba gerildim de biraz