Arkadaşlar 10 haftalık gebeyim doktorum bu gün verdiği ultrason da bebeğin şekli hiç belli olmuyor kaçıncı haftada bebek şekillenmeye başlıyor oturduğum semtin çevresinde ki en iyi özel hastaneye gidiyorum ama doktorum hiç bilgi vermiyor çocugun başı şurası ne bilim kolu burası hiç bir şey anlatmıyor sadece ultrason veriyor kalp atışını bile 2 saniye dinletti ultrasona bakınca hiç bir şey anlamıyorum ilk gebeliğim bir çok şey de tecrübesizim yardımcı olursanız sevinirim