Minik_kalplim_ Grkem- bnde diyorum ne çabuk geçiyor 🙄🤷🏻♀️🤷🏻♀️Daha o gün diyordum son 100 şimdi 39 gün 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tosbik06 Minik_kalplim_ bncede çok çabuk geçiyor. Aslında hem gelsin istiyorum hemde biraz daha kalsın istiyorum. Çok rahatım kimse ne geliyor ne kimse bişi istiyor 🤣😂😂
Saripapatyam1 Grkem- bugun tam 4 haftamiz kaldi nasil gecer bilmiyorum yavruma kavusmak istiyorum bi an once😍
Derya Grkem- ay bende eylülde doğurucam ama bana zaman çok hızlı geçiyor niye öyle ya😂 tırsmıyor da değilim😅
hugeeyedgirl Derya ben de aynen öyle, dün pazardı bugün çarşamba, yarın bi bakıcam yine pazar olacak sanki 🤷🏼♀️ Çalışmaya devam ediyorum, ondan sanırım😅
Derya hugeeyedgirl ya çalışmasan da hızlı geçiyor kaç aylıksın ? Ivırı zıvırı eşyası ay yatağı yetişmeyecek derken onla uğraş bunu yıka ütüle evde de zaman hızlı geçiyor 22 den sonra nasıl geçti anlamadım inan ne ara 34 oldum da şurda 39 gün kaldı 🤷♀️
hugeeyedgirl Derya 33haftam bitiyor benim de, ıvırına zıvırına daha anca başlıyorum, hiçbir şey almadım desem yeridir. Bi de o koşturmaca var, haklısın 😅😅 yarın doğar gibi bu tempoyla 🥲