anneyim_33 Normalde onceden alip cikabiliyorduk ama gecen hastane cantasi hazirlama vidyosunda bir hemsire gerekli olanlari anlatirken biliyorsunuz ki pusetsiz cikisimiz yasak oldugu icin yaniniza pusette almalisiniz deyince baya sasirdim pusetimiz yok ama bebek arabasini goturucez zaten ikisinden birinin olmasi lazim buyuk ihtimal bebekler yeni dogduklarinda baya hassas oluyorlar oyle bir gerekce koydular