Seda_nrr bir de biz neyle büyüdük bı kadar kasma tarzı yorumlar görüyorum biz de büyüdük evet ama annelerimiz ne polikistik over bilirmiş ne yumurtlama takibi şu anda kadınlarda arasında çocuk sahibi olmak o kadar zorlaştı. Büyük çoğunluğumuz sindirim yolu sıkıntıları çekiyoruz çoğumuza gebelik şekeri çıkıyor bunlar en yaygın ları onun haricinde tansiyonu artan kanser olaylarını falan söylemiyorum bile. Neden bu kadar arttı yediğimiz içtiğimiz kullandığımız ürünler yüzünden şimdi bizde bir şey olmaz diyoruz ama bunların etkileri zaten çocuğumuza şu an çıkmayacak Allah korusun bir şampuan sürdük diye saçları dökülmeyecek elbette ama bundan 30 sene sonra bebeğimiz de büyük bir yetişkin olduğu zaman yaratacağı sıkıntıları biliyor muyuz bilmiyoruz O nedenle bütçemiz dahilinde en doğalını kullanmakta fayda var. Ayrıca doğal demek her zaman en pahalı demek değil anam babam usulü yeşil sabun beyaz sabun bunlar zaten en doğal en katkısız ürünler isteyen gider alır