Ftsrkn Merhabalar 18. Haftadayım hiç kilo almadım şimdiye kadar böyle olan varmı normalmi bu acaba. İlk gebelik o yüzden merak ediyorum
Nurtrky Ftsrkn canım ben 26 dan sonra aldım o zamana kadar eksi dört kiloyla ilerledim bebişin gelişiminde hiç sorun olmadı
Papianneoluyor_1203_ Ftsrkn 27. Haftama girdim yeni bir kilo aldım. Ama bebeğin her şeyi yolunda endişe etmeyin.
AlyaEkmen_ Ftsrkn 17+2 deyim bende hiç kilo almadım bebek gelişimi normal ise sorun yok diyor doktorlar bazı insanlar başta çok kilo alıyor bazıları sonda sağlıklı beslenmeye dikkat edin 🤰👶Gerisi mühim değil
Seda_nrr Ftsrkn bebek iyi diyorsa doktorun hiç bir sıkıntı yok :) aksine şükret ne güzel kilo almıyorsun 😂 biz napalım 32.haftamdayım 13 kilo aldım yata yata 😂
Ftsrkn Seda_nrr bebek sağlıkla doğsun inşallah o zaman yatma dinlenme bu kadar olmaz keyfini çıkarın😊
Papianneoluyor_1203_ Ftsrkn Açıkçası ben detaylıya da girmedim. Doktorum söylediklerim yeterli dedi. Bende o ne derse onu yapıyorum.😇
Seda_nrr Ftsrkn 6 ay bir fiil uyudum 😂 şimdide ayakta çok durmak felan yasak zaten bebekten önce dinleniyorum bol bol 😂
Alpisinannesiii Ftsrkn normal cnm ilk gebeligimde 42 hafta dogum yaptim 8 kilo aldim simdi ikinci gebeliimde 16 haftadayim 2 kilo verdim almadim hic. Bnce normal bebek saglikli ise