burcummm07 Arkadaşlar astım hastasiyim nefesim daraliyo bide o yetmezmiş gibi salgın var gribe yakalandım çok kotu oksuruyorum ilaçta kullanamıyorum burnumda tıkalı. Çok öksürmek bebeğe zarar verirmi 20. Haftamdayim
Meless burcummm07 hayır merak etmeyin sizin zamanlarınızda iki ay boyunca alerjik bir şekilde öksürdüm. Öksürmekten kusuyordum hatta. Hiiiç zararı yok. Bebiş hissetmiyor bile suda olduğu için
Didemmmmm burcummm07 öncelikle çok geçmiş olsun canım bende 5 gündür aynı şeklinde çekiyor um. Doktor um zencefili ballı limonlu su ve bol bol su iç dedi. Ben bugün biraz daha rahatladım. Hatta dün kas ağrım olunca teste gittim çok şükür negatif çıktı sende dikkat et kendine