Kuzusunannesi Hilal_00 Cam silmiştim 2. Katta komşular seni polise şikayet etcez diye tehtid ediyodu 😄😄😄 sancı gelmeyince gelmiyo benimde gelmedi sonra 10 saat suni sancı aldım
Hilal_00 Babyrich 5 katta oturuyorum gergin nerdeyse inip çıkıyorum ikişer ikişer hurma 5 tane yiyiroym yarın saat yürüyorum squat yapıyorum İnşAllah açılma olur. Bugün sabahtan beri çok düzensiz karnımın altında ağrı oluyo sonra gidiyo
Hilal_00 Kuzusunannesi bende bugün merdivenleri sildim 🥲 ama bugün karnımın altına ağrı gidiyo sabahtan beri ama düzensiz
Kuzusunannesi Hilal_00 İyi iyi devam o zaman elinde bezle yerleri sil kurbağa gibi durup bak açılma çok güzel oluyo öyle
Buket08 Hilal_00 gözünüz Aydın 🌸 peki kendi sancınız mı başladı yoksa suni sancı mı verdiler ? Bende 40. Haftaya giricem gelmiyor benim de minik
Gizemkcer Bence sabırlı olmalisin biz anneler olarak cok sabırsızız evet anlayabiliyorum ama benim ablam 41+5 de normal sancısıyla dogum yaptı beklemek lazim ☺️🙏🏻