Devlet hastanesinden 32 de rapor alan var mı
elisa123 pazartesi alacağım
elisa123 Doğum izni başlamıyor mu zaten 32 de. Anlamadım nasıl rapor. Neden ya da.
arzubldk ben çalışabilir Almam lazım
Ben dün aldım.
elifulup Ayy sevindim ya devletin verdiğine bn şimdiden randevu alıyım ozmn
Alka çalışabilir alcm ben
elisa123 Hımm. Benim işim baya yorucu malesef bende çalışmamak için rapor almaya uğraşıyorum. 🥺
elisa123 alırsın veriyor
arzubldk teşekkür ederim 🥰
Alka Allah kolaylık versin inşallah 🤲