Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim 3. Çocuğum olucak inş biraz fazla kilo alıyor tüm tahliller yapıldı herşey normal ilk iki doğumum normal böyle giderse doktorum bu bebek 4.5 kilo olur diyo şuan için normal doğum için herşey uygun 37 haftada kontrol çatı muayenesi var böyle iri bebeği olup normal doğum yapan varmı vede kaçıncı haftada doğum yaptınız