Deletedmom18 boşver kuzu anlatamazsın. 🤦🏻♀️ Yok kötü düşünmeyinmiş filan.Burdaki amaç bu kiloyu soran fesat fln değil sadece kızdıgımız nokta burda belki bi kadının bebeği daha zayıf ,durumuda yok besleyemediğini düşünüyo ve buna bağlıyo durumu.Bu yüzden üzülüyo sürekli.Burda ne kadınların bebeğinde sorunlar var usg de problem çıkanlar,keşke onların da tek derdi kilo olsa.Duyar kasıp alkış toplamak için yorum yapıyolar ya boş boş.Madem öyle diğer kadınların halini de düşünün.
Deletedmom18 yavru sende boşver anlamayana anlatmak en zoru