bensu2 sezeryan sırasında monitöre bağlanıyorsunuz. Ekg, tansiyon ve oksijen saturasyonu ameliyat boyunca takip edilir. Oksijeni görmek için parmağa takılan alet oje olunca göremiyor veya yanlış çıkıyor. Bu yüzden sezeryanda oje sürülmesi yasak. Normal doğumda da bi aksilik olmayacağı veya acil sezeryana alınmayacağınızın garantisi yok. Sürmeseniz iyi olur