Umay21_ kesinlikle degil suan iki yasinda kizim var hicbirsey ama hicbirsey ondan kiymetli degil o saglikli olsun dunyalar benim ufak bi rahatsizligi olsun sanki dunya duruyo sende oyle dusun olan olmus artik herne yasadiysan bundan sonraki hayatina bak o minik gelcek ve senin en yakin arkadasin olcak. Benim kizim ben agladigimda gostermemeye çalışyorum ama bisekilde onume geciyo ve gozyasimi siliyo o an diyorumki iyiki var niye bos seylere agliyosam. Sonra guluyorum ve sariliyoruz 🥰🥰