Kızlar selam, bi kaç gündür ciddi anlamda kaşıntı şikayetim vardı özellikle ayak tabanı ve avuç içlerimde. Doktoruma mesaj attım karaciğer enzimlerine bakalım dedi gebelik kolestazından şüphelendi. Gidip test yaptıracağım yarın ama çok endişelendim bunu yaşayan var mı acaba?