Allahneverdiysee Bulantılarım 12.ci hafta itibari ile bittii 13 haftalık iken düşük tehlikesi yaşayıp atlattık şimdi 17 haftalık olduk çok şükür 15nci haftada doktorumuz yüksek ihtimal kız dedi ama kesin değil 3 gün sonra gideceğiz doktora inşallah netleşir 🙏🏼🙄