bilnazo68o Mom726272 enfeksiyon için ilaç kullanıyor musunuz. İleriki haftada yapabilir belki sizede riskiniz varsa. Rahşm agzı falan ne kadar
Mom726272 bilnazo68o ilk ilaç yazdığında Bi faydası olmadı kasılmalarım baya arttı 2. Kez tahlil verdim tek doz ilaç yazdı biraz iyi oldu gibi dün 3. Kez idrar tahlili verdim idrar kültürü de istedi doktorum 2 güne sonucu çıkar gel bakalım dedi onu bekliyorum rahim ağzı ölcümü yapmadı yapar mı ki acaba
bilnazo68o Mom726272 rahim agzını genel de her muayeneye gittiğimde ölçüyor beni. Servikal uzunluk diyor yani. Siz de sorabilirsiniz onu. İnşallah düzelir ben ilk gebeliğim de yaşamadım oğlum normal di. Ama şimdi kız bebek bekliyorum epey nazlı çıktı sağlıklı bir şekilde doğarlar inşallah haftasını tamamlayıp
AysezulalGvn bilnazo68o 28 haftalıkken gittiğimde 1174 idi şimdi 31 haftalığız ptesi 31+4 de gideceğim bakalım ne diyecekler
Mom726272 bilnazo68o ay benimde aynı ilkim erkek bu sefer kız ve hamilelikte baya zorlu geçiyo gene buna şükür 😇 rahim ağzını nasıl ölçüyo peki
bilnazo68o Mom726272 normal mi doğum yapmıştınız. Ultprsom6dan ölçüyor🤔 size mi söylemedi hiç yoksa anlamadım 🤷♀️
Mom726272 bilnazo68o evet normal doğum oldu canım yok ya hiç servikal uzunluk hakkında bahsetmedi Bi sıkıntı olsa söylerdi heralde
Kezibankarakoc bilnazo68o ben de 28.haftamda vuruldum ,rahim agzi kısalmaya başladığı için erken doğum riskim vardı o yüzden vurulmustum, sadece ilk vurduğunda biraz ağrı oldu yarim saate geçmişti acısı
Kezibankarakoc bilnazo68o simdi 30 bitmek üzere , nidicart ve magnezyum kullanıyorum, bu şekilde gidebildiği kadar gidicez Allahın izniyle , ne kadar durur onu kestiremiyorum
Anesanne bilnazo68o ciğer geliştirici adı ama büyütecek bişey değil. Akciğerlerde nefes alıp vermeyi sağlayan “surfaktan” adı verilen madde bebeklerde 35 haftadan sonra oluşuyor. Erken doğumda henüz oluşmadığı için bu madde dışardan veriliyor sadece. Doğumda bebeğin desteksiz nefes alıp verebilmesi için
bilnazo68o Mom726272 hadi hayırlısı ya ikinci doğum kolay olır diyorlar bilmiyorum haftam yaklaştıkça korku mı desem endişe mi desem bi değişik hissediyorum. Siz nasılsınız
Mom726272 bilnazo68o bende öyle duyardım kuzum kasıklarım vajina bacaklarım ayağıma kadar varis sardı ayakta 2 dk kalamıyorum onun dışında çok şükür Bi sıkıntı yok bu varislerin patlama riski varmış kalp damar cerrahisine göründüm normal doğum riskli olur senin için dedi zorunlu sezeryan olucam %90 o yüzden bende sezeryan açısından biraz endişeliyim.. Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah herkese 2. Bebek ikisine yetebilir miyim bakabilir miyim korkusu bende de var 🙈
Glsmisk bilnazo68o yok canım ben yaptırmadım 32 haftalığım, hemşireyim oradan biliyorum:) ciğer geliştirici iğne her gebeye yapılmıyor sadece erken doğum riski olan gebelere yapılır
bilnazo68o Glsmisk hemşire misiniz birşey sorabilir miyim. Proluton iğne de vurduruyorum haftalık. Bugun ciger geliştirici yaptırdım yarın da yaptıracağım pruloton nu 3.gün yaptırmam daha mi iyi olur sizce