calikusu_03 Kızlar eşim ön çapraz bağ kopmasına bağlı ameliyat olacak. Amelyist Olduktan sonra hastanede ne kadar süre kalıyorlar bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen
elfmoom calikusu_03 2 gün ile 1 hafta arasında yatırıyorlar. Ameliyattan çıktıktan sonra bandaj ve açı ayarlı dizlik takılacak. İlk 1-2 gün yüksek ihtimalle diren olur dizinde. Onu boşaltırlar. Açı ayarlı dizlik 3-6 ay arasında kalıyor. Doktorlar uygunluğa göre belirli aralıklarla açıyı ayarlıyorlar.
calikusu_03 Menisküs değil. Ön çapraz bağ yırtığı ameliyatı ikisi sanırım farklı şeyler . 6. Katta oturuyoruz asansör yok evde ameliyat sonrasını merak ediyorum o yüzden yazdım kızlar
calikusu_03 elfmoom evimizde asansör yok , merdiven çıkabiliyor mı peki çok sordu sordum kusura bakmayın
Kevser01 calikusu_03 Benim kaynımda sag bacagi capraz baglarindan amalyat olmustu 2 gun kaldi taburcu ettiler cok elfamli birisidir yuruyemicem kosamicam vs cok soylenip durdu ama 3 ila 5 ayda kendini toparladi suan kosuyorda yuruyorda sanki hic amalyat olmamis gibi baya rahat yani
calikusu_03 Kevser01 3 5 ayda öyle olur tabii ama kısa sürede ev içinde yürüyebilecek mi en azından ben onu merak ediyorum
Kevser01 calikusu_03 Evet bacagi alcida felandi tuvalete giderken biraz zorlaniyordu ama yavas yavasda olsa gidiyordu diye biliyorum klozet varsa cok iyi olur cunku alaturkaya oturamaz hususu klozet yaptirmislardi