Lunaa belirtilere göre kesinlikle cinsiyet tahmini yapılmıyo. Her gebede farklı gelişiyo hamilelik süreci. Benim bulantım ve kusmam 2 hafta kadar sürdü herkes erkek diyodu ama kızım olacak 😄 eşim internette karbonat testi diye bişey bulmuştu. Bi kaba idrarını bi kaba da karbonat koyuyosun sonra idrarını karbonatlı kaba boşalt. Köpürürse erkek köpürmezse kız bebek. Benim köpürmemişti 12 haftada fln yapmıştım. 13 haftada cinsiyet tahmini 17.haftada da kesin olarak öğrendik kızım olcak. Erkek bebekte idrar çok asitli oluyomuş sanırım o yüzden baya köpürüyomuş. Çopu kişi tuttuğunu söylüyodu bi dene istersen 😄