gulcanyilmaz Selam kızlar :) dün doktora gittim bebişim 2 buçuk kilo ama 200 az ya da çok olabilir dddi doktor. Sizin bebişlerin kilosu nasıl
Um07 gulcanyilmaz 35+1 günlükken gittim 3 gün önce kilosu 3.90 gram boyu da 48 cm dedi şimdi nasil allah bilirr 😍😚 maşallah şimdi 35+4uz🤗
gulcanyilmaz Prensess_annesi aynıyız :) MaşAllah ya ben ne yesem kilo alsın diye. Muz, kaşar, ceviz yiyom süt içiypm
Prensess_annesi gulcanyilmaz ben her sabah arada müsade ettim kendime ama tereyağlı yumurta bolca ayran günde iki bardak süt içtim üç hafta önce gidince normaldi ama dün gittik 37 haftalık görünüyor dedi ☺️
BurcinC 34. Haftada 2700dü paZartesi tekrar gidicez 36 haftalıkken kilosu kaç oldu merak ediyorum çok 🙏🙏
ZeynebEvin Ben en 36. Haftadayım da decavit kullanıyo musunuz benim bebiş zayıf ona bağlıyorum sizce var mı alakası