Aysegul26 Merhaba güzel anneler demir için bu hapı kullandınız mı ? Bana aşırı bulantı yapıyor çok zorlanıyorum😑
Zeynepdogan Aysegul26 bn gynoferro kullandim sanol olani bulanti yapiyo ama bu cok guzel seker gibi doktoruna sorup bunu kullanabilirsin canim benim kuzenimde sanol olani icemiyodu benimkinden aldi tabi doktora sorup 😊
Mimhb Aysegul26 ben sabahları ferpleks akşamları da gynoferron kullanıyorum. Ferpleksin hiçbir yan etkisi olmadı gynoferron biraz kabız yaptı.
iremcannn1907 Aysegul26 ben kullanıyorum ama hiç sıkıntı yaşamadım şükür. Bulantı yapıyorsa gece yatmadan içebilirsin demişti eczacı
Aysegul26 Zeynepdogan teşekkür ederim ☺️ şimdi şurup olanı önerdi onu henüz kullanmadım ferplex flakon diye bir şurup
Aysegul26 iremcannn1907 evet gece içtiğim zaman bulantıdan uyuyamıyorum sabaha hemen istifra ediyorum 😫
iremcannn1907 Aysegul26 hay Allah doktoruna bi danış o zaman bunu 🙄 bünye farkı işte bana bişey yapmayan sana yapabilir
Aysegul26 anneyim_33 anneyim_33 benim demirim çok düşük çıktı o yüzden kullanmak zorundayım ama mafediyor beni
hepoyleolurzaten Aysegul26 kullanıyorum, yemekten 2 saat sonra alıyorum, bende bulantı yapmıyor 🤷🏻♀️
Aysegul26 hepoyleolurzaten evet yine de kötü yaptı yarın sabah şurup olanı başlıcam inşallah bunda sıkıntı olmaz 🌸
Aysegul26 iremcannn1907 şuruba başlıyorum yarın sabah umarım bu kez güzel geçer çünkü demirim çok düşük çıktı takviye almam şart. Aslında bunun bi serumu ya da iğnesi olsa daha iyi olurdu belki
melekylmzr Aysegul26 bendd kullaniyorum aç kullanıyorsanız o zaman da yapıyor ben yemekten 2 saat sonra içiyorum ya da tok doktorum aç tok farketmiyor bu ilaçta demisti bir de öyle deneyin isterseniz
Emine_clk01 melekylmzr peki bu ilacı içtikten sonra arkasına meyve falan yiyor musunuz bir iki saat süt ve süt ürünleri meyve meyve suyu içmeyin diyorlar emilimini azalıyormuş