Nihalakkrt dewlet ayrıntılı falan yapmıyor ben kars ta yaptırdım doktorum beni gonderdi erzuruma ama ozel den daha cok para cıkıyor du bende karsa gıttım arastirma hastanesinde yapılıyor 2li ucretsız canım dewlet yapıyo kan bıde ense falan oluyo ama sonuclar yanlıs cıkıyor bem 3 lu de yaptırmadım dırek ayrıntılı yaptırdum