Merhabaa güzel kızlarr. Bugün 36+1 olduk biz kızımla. Zaten 1 buçuk aydır ters şekilde duruyor progestan falan kullandım. Çokta hareketsiz kaldım erken doğum olmasın diye. Size sorum şu canlarım ben ne zaman normal doğum için egzersizlere hareketlere başlamalıyım. Ya da şimdiden yapılması gereken şeyler nedir. Çatı muaynesi olmadım ama çatı kemiklerim ağrıyor 2-3 haftadır çok aktif şekilde. Lütfenn yardımcı olun squat merdiven hurma çay artık neyse ne zaman ne yapılmalı güzel annişlerr