Senem_kirecci 38 haftalık oldum en son gittiğin 3350 kg di bebek doktor 4 e yaklaşırsa normal olmaz dedi doğumun başlaması için neler yapabilirim 3500 3700 olsa normal doğurma şansım var
Busra37 Senem_kirecci ne yaparsan yap gelmeyen gelmiyo canım😊 ben oturup yerleri sildim ellerimle ama yine fayda olmadı😅
Xxaa Bi ğün bi yere git eşinle ormanda temiz hava da piknik yapın Akşama kadar yürüyüş yap kesin geliiir 🌷
buiyimi Senem_kirecci benim doktorum açılma var diye eliyle sıyırma işlemi yaptı açılma ilerledi böylelikle doğurdum
nikoland Bana 4kilo zor bi doğum olur iri bebek falan demişlerdi ama bi doğdu 3500 yanılma payı oluyo ultrasonda canım. Fazla doğan duymadım ama eksik doğan çok duydum o kiloya göre. Bende 2.bekliyorum 38+3 olduk inş hemen gelirler sağlıkla
Nurcelik Kaplıcaya gitme imkanın varsa gidebilirsin. Sıcak suda doğumu başlatmaya yaedımcı doktorum demişti tabi herkesin girdiği kaplıca suları değil devri müşk tarzı
Senem_kirecci Nurcelik kaplıca değilde evde ılık düş alıyorum acaba artık sıcak suyla mi alsam dusumu
Asel05 Senem_kirecci benm de öyle oldu canım 37 de 3500 su 2 gün sonra gittim 3800 dedi tekrar gitttim 3900+4000 gözüküyor normal doğum önermiyorum dedi bende normal olsun diye bekledim bekliyorum de 39+0 im hala bekliyorum gelmedi bebiş bende çok şey yaptım yürüyorum aşırı ağrım sancım var ama düzensiz açılma yok 😔
Bebegimicin1 Senem_kirecci 4 kg ve 4500 de normal yapan var sizin kilonuz kac zayifmisiniz bebek kilolu anne zayifsa normal yaptirmaz
buiyimi Yasoo96 açıklığa bakar gibi yapıyor ama o sırada rahim zarını eliyle sıyırıyormus. Bende ağrılı olmadı
btuban Senem_kirecci bizde aynıyız bekliyoruz.. bebek aşağı indi dimi sizdede sadece gelmesni bekliyorsunuz