Ben 32.haftamdayım 25.haftadan beri dönem dönem ağlama krizleri yaşıyorum. 25.haftada üzüntüden 2 hafta çok ağır depresyon yaşadım. Yemek dahi yiyemedim kilo verdim. Sonra süreç biraz geçti normal gibi oldum derken ara ara yine vuruyor bu durum 😔 şimdi 32.haftadayım iki gündür yine çok kötüyüm . Hiçbir şey yapmak istemiyorum günlük rutin işler bile zor geliyor. Birileriyle konuşmak dahi açmıyor beni asla 😔 doktoruma sordum psikiyatriye görünebilirsin dedi. Şimdi diyorum gitsem mi doğuma 6 hafta var desek ilaçlar zaten 2 haftadan önce etki göstermiyor. 1 ay için mi ilaca başlamış olacam diye düşünüyorum. Doğuma yakın bıraktırfıklaırnı da duydum. Daha önceden üniversite zamanında da kullanmıştım antidepresan. Bırakırken çok zorlanmışrım. Şimid hamileyim ilk aylar sıkıntım yoktu ama 1.5-2 aydır malesef tetikliyor. Hassas bi yapım var diye hormonlar iyice yordu beni galiba. bu durumlar beni çok zorluyor. Eşim desen gidelim artık bi doktora diyo. daha önce gittiğim doktoruma randevu bulamadım asla. İzindr mi bilmiyorum adı çıkmadı sistemde. Başkasına da gitmek nasıl olur bilmiyorum. Kafam çok karışık sadece yaşayan anlar gerçekten 😔 sizce ne yapmalıyım
geçrr mi kendi kendine yine . Bekleyeyim mi birkaç gün 😔 sonra tetikler mi
kırk şey var aklımda