HYM Merhaba arkadaşlar 15. Haftamdayım 4 gündür aşırı baş dönmem var baygınlık hissi gibi vücut dengemi toplayamıyorum ve çok afedersiniz 🙈 ishal problemide yaşıyorum bu ayda aynı problemi yaşayan var mı
Cansel22 HYM baş dönmesi falan tansiyon düşüklüğünden olabilir bendede var aynı sorun şuan ne yapsam 9dan yukarı çıkmıyor altına düştüğü zamanda dedigin gibi dengemi toparlayamıyorum
HYM Cansel22 aynen cnm tansiyon düşüklüğüm var birde progestan kullanıyorum ama hiç böyle kötü olmamıştım sağlık ocağında kan ve idrar tahlili verdim yarın çıkacak bakalım 🤔
Cansel22 HYM progestani doktoruna danışıp fitil olarak kullanırsan baş dönmesi yapmıyor hap olarak aldığında gerçekten felaket bir bas donmen oluyor
HYM Annenaz 4. Kutumu içiyorum hiç bu kadar kötü olmamıştım sağlık ocağının verdiği ilaçlardan ötürü olduğunu düşünüyorum
Annenaz HYM belki de ondandır doktorunuza bi söyleyin belki değiştirir. Ben yedinci haftadan beri progestan içiyorum şu an on altıncı haftadayım (bi ara kesmiştik sonra tekrar kullanmak zorunda kaldım ) hep aynı etkiyi yapıyor. Aralıksız baş dönmem oluyor.