Ben de aynı durumu yaşadım, tek bulguydu, çok korkuttular, sonra NİFTY testi yaptırmak istedik eşimle , çok şükür temiz sonuç aldık , Allak kimseye yaşatmasın ama bu durumu yaşayanlar kesinlikle kendinizi aşırı yıpratmayin bebeklerimize yazık oluyor. Sadece bir tahminden ibaret olan şey yüzünden hamileligimizi mahvediyorlar , doktorlarin açıklaması da Şu “ biz söylemek zorundayız söylemezsek sorumluluk almış oluruz” Ama bizim de hamile psikolojisi ile neler çektiğimizi keşke düşünseler…