Ozlem2206 112 çalışanıyım gören yıl marttan beri aktif covit taşıyorum yoğun bakımdan tut evden aldığımız hastalara kadar, doktorunun bu şekilde olumsuz yaklaşması çok üzücü bir durum ne olursa olsun moral vermek durumunda, sıkıntısız covit atlatan bir çok gebe var, gebelerde tek risk kan pıhtılaşması daha fazla olduğu için bebeğe kan akışının bozulabilmesi, kan sulandırılınız bir kötü yanı yok sadece yaparken acı veriyor yakıyor biraz ama bebeğinin sağlığı için yapılmalısın, bebeğin henüz küçük ileri aylarda olsan senin de akciğer kapasiten düştüğü için zorlanırdın ama canımı sıkma güzel beslen dinlen dua et ve ilaçlarını kullan doktorun daha olsa moralini bozmasına izin verme Allah izniyle bir sıkıntı olmadan atlatırsınız inşallah bu süreci ♥️