metehaninannesiii ZeynepNur1 34.haftamdayım hamileligim başından beri agda ve epileydi makinemle aldim hala da alıyorum
Kdk ZeynepNur1 37.haftamın içindeyim ve hala ağdaya devam ediyorum. Kendinizi sıkmayın alışkınsınızdır zaten
gokcekocyigit07 Ağda en temizi ve en sağlıklısı, en başından beri hep ağdayı tercih ediyorum, normalde de düzenli olarak ağda yaparım, hatta bu akşam kuaförde randevum var 🤭