SayeMom Ayyyy anlamadım ben hiç iyi mi kötü mü lütfen bakar misinizzzzz ![[url=https://www.hizliresim.com/6kqe60g][img]https://i.hizliresim.com/6kqe60g.png[/img][/url]](https://)
Clementinee SayeMom canım doktoruna ulaşabilsen keşke ona sorsan için rahat etmiş olur hem çokmu var randevuna daha. Ama bir sıkıntı yok gibi çünkü değerde bi anormallik olunca kırmızı görünüyor başka bir bilgim yok maleesef İnşallah sağlıklıdır bebişin 😇
SayeMom Clementinee valla aradım izinde olacağı tuttu pazartesiye kadar hemde 😂 acaba başka doktoru arasam bakar mı ki?