Cinarsmom21 Merhaba hanımlar, ben bebek bezi olarak sleppy tercih ettim şuandada indirimden yararlandım siz hangi markaları tercih ettiniz? 😊
Glcn22 Cinarsmom21 bebek bezi prima ıslak mendıl uni baby ama bi kaç ay pamukla silmeyi düşünüyorum yada banyoda yıkamayı
asyaebrar Cinarsmom21 Bebek bezi prima pure ıslak mendil ise tercih etmeyeceğim ilk aylarda pamukla sonradan ıslak mendile geçeceğim💕
Kbrasmskbyrktr Cinarsmom21 bebek bezi sleepy islak mendil de sleepy zeytinyağlı olani tercih ettim ben
Cinarsmom21 Glcn22 bende pamuk aldım ne olur ne olmaz diye 40 ı çıkana kadar bende pamuk kullanacağım 😊
Cinarsmom21 Kbrasmskbyrktr ıslak mendilden bende çok ümitliyim bir çok kişi önermiş inşallah memnun kalırız
Dilanser Bebek bezi canbebe ıslak mendil dalin kulandım oğlumda memnun kaldım hiç pişik sorunu olmadı çok şükür
Kbrasmskbyrktr Cinarsmom21 insallah canim 🤭 bana da onerenler oldu deneyim bi dedim. 5 paket aldım simdilik beğenirsek devam edeceğiz 😁