1 gün once detayliya girdim saglik acisindan bebegimde bi sknti yook enfeksiyon bende çok var recetesiz ilaç ermiyorlarmis simdi yarin doktora gitsem bosuna 200 lira vermis olacağım cunku detayliya daha yeni girdim napmaliyim aceba bi daha ki kontrolum ne zaman olmali