semsem21 37+0 haftalık gebeyim. Sol kalçamın üstündeki kemik yürürken, sol ayağımın üzerine basarken, yatakta dönerken falan çok ağrıyor. Böyle olan var mı? Neden ağrıyor olabilir, ağrının geçmesi için neler yapabilirim? Canım çok yanıyor, lütfen yardım 😭😭😭
Seda_nrr semsem21 sürekli yan yatıyoruz ve vücut ağırlaştığı için kemiklere baskı yapıyor artık.Benimde sağ kalça kemiğim ağrıyor öyle 😢 voltoren krem verdi doktor onu sürüp masaj yapıyorum biraz rahatlatıyor
Ayyysssee semsem21 yaaa aynısı bende var inanki sagima soluma donemiyorum yere uzansam biri elimden tutmadan kalkamıyorum 36+4 gunluk gebeyim anestezi doktor spinal sezeryan yaparız dedi bende sormayı unuttum bu agriyla herhangi bi sıkıntı olurmu diye 🤦
Cansu_arass semsem21 17 haftalığım aynı agrı bende de var canm kuyruk sokumumla bacagıma sanki bıçak saplanıyo yürürken 🤦🏻♀️
semsem21 Akkoyu yaaa 😢 doktora sordunuz mu siz bir çözümü yok muymuş? Benim randevum cumartrsi günü de ondan soramadım henüz.
semsem21 Seda_nrr bu kremi bende duydum aldım hicbir ise yaramadı. Hele akşamları topal ördek gibi geziyorum resmen evde. Canımdan can gidiyor sol ayağımın üzerine bastikca
Valide Seda_nrr canım voltoren kremin içinde hamilelikte kullanımı önerilmez diye yazıyor diye biliyorum
Akkoyu semsem21 yani ben 29. Haftadan beri cekiyorum bu agrıyo magnezyum verdi kullandım ama bi işe yaramıyor krem verdi oda yok öyle cekiyorum işte
semsem21 Akkoyu çok zor ya. İyice becerileri diye de çok korkuyorum. Surekli yatmak da iyi değil yürürken de eziyet çekiyorum bilmiyorum ne olacak. Insallah bir an once gelir bebisim de rahatlarım 😁
semsem21 Valide hadi ya bilmiyordum. Doktor arkadaşıma yazmisti hamileyken bende ondan dolayi güvenip aldım. Zaten bir işe yaradigi da yok bırakayım en iyisi teşekkür ederim söylediğiniz için. Peki bir öneriniz olur mu bu ağrıyı geçirmek için?
Seda_nrr Valide Teşekkür ederim bilgi için.Ama ben zaten doktora sormadan hiç birşey kullanmadım bu süreçte gittiğim doktor verdi kendi doktorumda onayladı o şekilde kullandım inşaAllah bi sıkıntısı olmamıştır bunu gittiğimde doktoruma tekrar söylerim
Valide semsem21 kuzum kalçalara çok yük bindiği için ağrı oluyor maalesef benim doktorum magnezyum dışında eriyen kalsiyum da yazmıştı bana kendimi daha iyi hissetmeye başladım sonrasında 💋
semsem21 Ayyysssee çok kötü ya gerçekten yürürken canımdan can gidiyor resmen hele akşamları daha da beter oluyor. Eziyet resmen. Bir an da başladı bir de anlamadım yani niye böyle oldum 😕
semsem21 Valide magnezyum midemi bulandırıyor o yüzden bıraktım. Cumartesi randevum var bu dediğiniz kalsiyumun sorayım doktoruma teşekkür ederim.
Ayyysssee semsem21 Allah yardımcımiz olsun canım ya benimde akşamları agrim çoğalıyor resmen ilk üç aydan sonra başladı bende ağrı yürürken agri yok ama yere yatsam otursam ağrıdan kendi başıma çok Zor kalkıyorum
2prens1prensesannesi7 Bebek ağırlaştığı için artık son haftalar olduğu için bu ağrılar 3. Çocuğuma doğum yapacağım 3. Çocuğumda bacaklarım kalçam belim fena ağrıyor 30+3 şuan doğum sonrası İnşAllah geçiyor
semsem21 2prens1prensesannesi7 keşke şimdiden geçirebilsem çok zor bir durum. Normal doğum istiyorum doktor bol bol yuruyus yap dedi ama bu acıyla bir odadan başka bir odaya giderken bile canımdan can gidiyor bilmiyorum napicam
2prens1prensesannesi7 semsem21 siz yürüyüş yapmaya çalışın zorlamadan kendinizi bebek aşağıya yerleşmeye çalıştığı için oluyormuş ben de öyleydim