Gamze_trgt Kimler gün geçtikçe daha çok sabırsızlanıyor?🥰🥰 ben gün geçtikçe daha çok heyecanlı ve sabırsızım bi an önce gelsin diye🤰🏻👶🏻❤️🥰
Sedaabdullah Gamze_trgt selammlar bende 35+5im bian önce gelsin istiyorum çok merk ediyorm paşayı kasılmalarınız falan başladımı bende kasılma sertleşme bel agrısı 🙈
Gamze_trgt Sedaabdullah evet başladı ama bazen çok fazla oluyor ve çok hareketli benim oğluşum sizinde öylemi?🤗
Papatya6565 Gamze_trgt bende 35 tam bügün ama erken doğum riskim var 😔bebek zayıf doğsa küvese giricek korkusu öldürücek beni ciğer geliştirici yaptm gerci inş bir sıkıntı olmaz 37 yi buluruz
minnakvearas Gamze_trgt 35+4 olduk biz de.Bugun ben de bisi farkettim sanirim basur baslangici var kizlar ince hastaliga tutuldum🤣🤣 ama anlamadim hic kabiz da olmadim yarin doktoruma sorcam napayim diye ilerlemez insallah
Ervaceylin Gamze_trgt 34+2 oldum erken doğum riskim var hem heyecan var hemde erken gelicek korkusu var😞