Burcin41 gazi üniv. Tıp fakültesi... ben bütün tahlillerimi, taramalarımı...vs herşeyimi burda yaptırdım... çokta memnun kaldım... ayda bir de hastanenin prof. Dr. Ahmet Erdem’in özel muayenesine gidiyorum..Ama istersen sadece hastaneyede gidebilirsin. Ben içim rahat etsin diye, özele de gidiyorum 🙃 doğum da bu hastanede olacak inş. 26. Haftamdayım.. tavsiye ederim cnm...