Ndkgkdkkf Arkadaşlar Ümraniye Eva klinikte detaylı ultrason yaptıran arkadaşlarımız var mı nasıl geçiyor detaylı bakıyorlar mı ve ultrason resimleriniz varsa atabilir misiniz 🤰😍
Esraa_mommy Ndkgkdkkf ben orda yasemin hanıma gidiyorum detaylı da aşırı memnun kaldım renkli olarak ultrason veriyo a4 boyutunda fotoğraf kağıdı gibi bi kağıtta 45 dakika boyunca inceledi benim kız biraz nazlı çıktı kendini göstersin falan diye bayağı uğraştı doktor
mhtpmhtp cennet_aka27 evet çok memnunum Şükran hanıma gidiyorum orda özellikle doktorumdan çok memnunum mükemmel bir insan
Ndkgkdkkf mhtpmhtp bende Şükran hanımın hastasıyım yarın için çağırdılar detaylı ultrasona 21+0 olucaz yaptırdıysanız eğer var mı bebişim resmî
mhtpmhtp Ndkgkdkkf canım ben 12 haftalığım henüz ama ablam Şükran hanımın hastasıydı yeni doğum yaptı. O orda çektirmemişti o yüzden çekim yapılmıyor sandım ama cekiliyormuş meğer fiyattan dolayı orda yaptırmamış dediğiniz gibi dışarıdan doktor geliyormuş
Ndkgkdkkf Esraa_mommy anladım canım 21+0 da gidicem bebişlerin detaylı olarak yüzü gözü falan herşeyi belli oluyor mu acaba
Esraa_mommy Ndkgkdkkf belli oluyo canım baştan aşağı her şeyini detaylı olarak bakıp anlatıyo sana doktor ben ağız hareketlerini falan görmüştüm hep ama tavsiyem gitmeden yarım saat önce tatlı bişeyler ye öyle git hareketlensin bebiş