Kubraa43 ege ünıversitesine gebelik takibi icin giden yada doğumu orda gercklesmis olan arkadaslar fikirlerinizi solerseniz cok sevinirim nasil bi sürec ti ? Ben oraya gitmeyi dusunuyorum yorum yazarsaniz mutlu olurum simdiden teşekkürler
[silindi] Kubraa43 randevu mu alınıyor nasıl gidiliyor bende gitmek istiyorum ama nasıl yapicam bilemedim