Neslii01 hastane çantamı atayım neler olduğunu normal doğumda eğer gece akşam başlamazsa yatış kalınmıyormuş mesela sabah 7-8 de doğdu akşam üzeri çıkılıyormuş sezaryende de 24 saat kalınıyor galiba tam bilmiyorum böyle diyorlar daha doktoruma sormadım