Tosbik06 Alone aslında baktirdim ama enfeksiyon yok dendi. Yarın kontrolümde tekrar baktırmak isteyecm
Alone Tosbik06 baktır baktır. Bu aralar herkeste bi enfeksiyon duyuyorum bende de sürekli var gibi geliyor psikolojik olarak 😩 herşeyi ona bağlar oldum 🙈
Sedaince Tosbik06 plastik sandalye alıp ortasını kesip alaturka tuvaletin üstüne koyun bi nevi klozet işlevi görür
Ikizdeniz Sblatc evet arkadas dogru söylüyor banyoya yapma al bi sandalye tabure kes ortasini oyle yap bari tuvalete
Ikizdeniz Tosbik06 ayni beni anlatmissin.kalkamayinca.ne yapalim😂bende klozet var ama ben yinede normale gidiyorum kendime.iskence çektirmeyi seviyorum herhalde bi de dikisim var serklajliyim
Tosbik06 Ikizdeniz of rezillik vallah . Şekilden şekile giriyom. Bence idrar torbam sıkışıyor ondan isemekte zorlanıyorum
Ikizdeniz Tosbik06 38 haftalik misin canm aynisi bende de oluyor az az yapiyorum ama senin gibi de olmuyor dayan bakalim az kalmis dogum ne zaman belli mi
Tosbik06 Ikizdeniz valla nst de sancı var ama bnm ara ara sızı var adet sancısı gibi. Sadece bir cm açılmam var ☹️. Yarın gidicem iste. Bakalım ne diyecek
Tosbik06 Sblatc himm napsam ki tuvalete götürürum tabureyi . Saol cnm aslında bir çok rivayette banyoda uygun değil deniliyordu açıkçası açıp bakmadim. Teşekkürler güzel annemiz 💙
Sblatc Tosbik06 kadınlar için böyle öne tutup idrar yapmayı sağlayan bi şeyler vardı sanki yanlış hatırlamıyorsam onları araştırabilirsiniz. Hamileler için sağlıklı mı bilmiyorum ama
Nurhanimm Tosbik06 alaturka tuvaletler hamilelere zulum yeminle yaaa cisi yine yap cik buyuk olunca gobek ayri basinc yapiyo belin yoruluyo tutuncak yer yok klozetin gozunu sevim. Idrariniz oyle az geliyosa idrar yolu enfeksiyonu olabilir
Tosbik06 Nurhanimm evet ayaklarım yoruluyor. Allah’tan kabızlık sorunu yok yoksa hepten rezillik valla 🤦
Ikizdeniz Tosbik06 saglikla al kucagina canm benimde 38 haftalik bugun 2 gun sonra dogum.var.bu idrar meselesi bu son haftada oldu dayan bakalim az kalmis
Tosbik06 Sblatc çare aramicam artık sanırım. Çünkü her an doğurabilirim 😂😂 herkeste yaşıyormuş baksana dayancsz
zeynepemiromer Tosbik06 öyle gerçekten canım bende gurbetteyim uzağım annemlere her an aklımda lar benimde 32 haftanın icindeyim Rabbim hepimizi sagsalim bebislerimize kavuştursun inşallah
Tosbik06 zeynepemiromer çok şükür annem hep yanımda. Dün gece bile birlikteydik sürekli görüyorum. Bn asla gurbette yapamazdim